Welcome to
ESL Printables, the website where English Language teachers exchange resources: worksheets, lesson plans,  activities, etc.
Our collection is growing every day with the help of many teachers. If you want to download you have to send your own contributions.

 


 

 

 

ESL Forum:

Techniques and methods in Language Teaching

Games, activities and teaching ideas

Grammar and Linguistics

Teaching material

Concerning worksheets

Concerning powerpoints

Concerning online exercises

Make suggestions, report errors

Ask for help

Message board

 

ESL forum > Ask for help > french -english translation needed    

french -english translation needed



samsunmustafa
Turkey

french -english translation needed
 
I don �t know French at all.But I �ve recieved a French message on the subject of Comenius projects.Could you please give me a summary of this text?
 

Bonjour! Je suis enseignant au Groupe Scolaire Industriel de Baia de Fier, le departement  de Gorj, Roumanie et je desire realiser un parteneriat Comenius sur le theme � Coutumes et tradition locales �, compte tenu du fait que nous sommes une belle r�gion, riche en coutumes et traditions .Mes enfants sont ages de 4 a 18 ans.Je veux organiser la visite preparatoire en Roumanie,  fin de novembre (30 nov, 1,2,3 dec.2009). nous avons des partenerais de France, Bulgarie, Turquie, macedonie, Cypre,Belgique,Portugal (un) ,polonie. Nous souhetons de vous avoir a cotes de nous. Cordialement, Maria  Le projet s �adresse a touts les nivaux d �eleves :maternelle, primaire, colege, lycee et aussi, a professeurs.

J�ai tous les documents necessaire pour appliquer �si vous voules, je vous les envoyerais.

22 Sep 2009      





Aimee/S.
Israel

I can help you! I �ll pm you the translation (btw, lots of mistakes ...)

22 Sep 2009